Masz problem z działaniem naszego serwisu? Sprawdź poniższy poradnik, gdzie dowiesz się jak rozwiązać najczęściej pojawiające się problemy.
Jak się zarejestrować?
Formularz logowania znajduje się po lewej stronie serwisu, poniżej listy województw. Bezpośredni link to:
http://www.noclegi24h.pl/_rejestracja/
Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego, na podany przez użytkownika adres e-mail wysłany zostanie link aktywacyjny, wraz z hasłem i loginem. Prosimy nie kasować tej wiadomości, w ten sposób łatwo dotrą Państwo do danych potrzebnych podczas logowania. Jeśli wiadomość nie dotarła, prosimy sprawdzić zakładkę SPAM (niektóre programy pocztowe mogą tam właśnie skierować informację). Po otrzymaniu wiadomości klikamy w link aktywacyjny, który umożliwi logowanie do serwisu.
Do góry
Jak się zalogować?
Pole logowania znajduje się po lewej stronie serwisu, poniżej listy województw, regionów i miejscowości
Jeśli nie możesz się zalogować, pamiętaj by:
- kliknąć link aktywacyjny, który dostałeś na podany podczas rejestracji adres e-mail
- poprawnie wpisać hasło i login
- wyłączyć przycisk "Caps Lock"
- nie używać "polskich liter"
- wpisać dane jeszcze raz (zamiast kropek w polu hasła i loginu), jeśli włączona jest opcja auto logowania i zapamiętywania hasła
Do góry
Nie pamiętam hasła - jak je odzyskać?
Jeśli nie pamiętasz hasła możesz skorzystać także z procedury odzyskiwania hasła. Opcja odzyskiwania hasła znajduje się poniżej pola logowania, lub bezpośrednio pod tym adresem:
http://www.noclegi24h.pl/_zapomniane/
W formularzu należy wpisać swój aktualny login oraz email użyty podczas rejestracji w serwisie.
Jeśli nie pamiętasz tych danych - skontaktuj się z Nami.
Do góry
Czemu moja prezentacja nie wyświetla się w całości?
Proszę zajrzeć do swojego panelu lub skrzynki pocztowej. Zapewne skończył się okres płatny/promocyjny. Na 3 dni przed końcem terminu wysyłamy informację o takim stanie. Po tym terminie oferta przechodzi do wersji darmowej.
Do góry
Dlaczego serwis nie działa/nie wygląda prawidłowo/długo się ładuje?
Proszę zajrzeć do swojego panelu lub skrzynki pocztowej. Zapewne skończył się okres płatny/promocyjny. Na 3 dni przed końcem terminu wysyłamy informację o takim stanie. Po tym terminie oferta przechodzi do wersji darmowej.
Do góry
Edytowałem prezentacje, ale dane nie zmieniły się.
Aby dane o obiekcie zostały zapisane, należy upewnić się, że zostały usupełnione wszystkie wymagane pola.
Jeśli mimo uzupełnienia wszystkich pól (brak komunikatów o błędach) nie możesz zapisać danych, skontaktuj się z obsługa techniczną serwisu noclegi.
Do góry
Dlaczego nie mogę dodać zdjęcia?
Może to być spowodowane zbyt dużym rozmiarem zdjęcia lub nieprawidłowym formatem – rozmiar wczytywanej fotografii na serwer nie może przekraczać 160 kb, natomiast plik powinien mieć rozszerzenie jpg. Użytkownik może dodać 10 zdjęć – przekroczenie tej liczby uniemożliwi dodanie kolejnego zdjęcia.
Do góry
Dlaczego nie mogę zmienić kolejności wyświetlania się zdjęć?
Zdjęcia wyświetlają się w takiej kolejności, w jakiej był dodane na serwer, dlatego jedynym rozwiązaniem jest powtórne ich wgranie w odpowiedniej kolejności.
Do góry
Co daje mi wersja płatna?
Rożnicę między wersją płatną i bezpłatną dotyczą możliwości edycyjnych i wyświetlania podanych przez Państwa informacji o obiekcie.
Do góry
Różnice pomiędzy wersjami płatną i bezpłatną | ||
dotyczy wersji serwisu z dnia: 18.06.09r | ||
Płatna | Darmowa | |
---|---|---|
Zdjęcia | Dodawanie, usuwanie | Tylko usuwanie |
Opis obiektu | Nielimitowany, z dostępem do pewnych tagów html zwi±zanych ze stylowaniem (podkre¶lenie, pogrubienie, pochylenie) | Ograniczony do 200 znaków i bez tagów |
Wy¶wietlane na stronie | Wszystkie podane dane są wyświetlone na stronie oferty, wraz ze zdjęciami, opisem, itp. | Tylko podstawowe dane |
Edycja | Wszystkie pola można edytować, między innymi: E-mail, WWW, Liczba pokoi, Liczba wolnych pokoi, Wyposażenie, Opcje/Udogodnienia, Języki, Odległości/Lokalizacja, Wolne terminy, Mapa dojazdowa | Tylko krótki opis, cena za pokój i lokalizacja |
Mapa dojazdowa | Widoczny tylko Państwa obiekt oraz znaczniki mapy powi±zane z artykułami | Widoczne wszystkie obiekty na mapie w promieniu 50 km od Państwa lokalu. Nie tylko artykuły, ale i obiekty konkurencji |
Wyszukiwanie na stronie | S± wyżej w wynikach. Tylko konta promowane s± w niej jeszcze wyżej. Im więcej dni pozostało w abonamencie, tym wyżej w wynikach jest oferta uwzględniana | W kolejno¶ci wyszukiwania s± za promowanymi oraz płatnymi. Pomiędzy darmowymi wyżej w wynikach s± nowsze konta |
Widoczno¶ć oferty | Widoczna cały czas | Możliwe wył±czenie w panelu konta |
Niezależnie od rodzaju konta, oferta jest dostępna także w innym z naszych serwisów: www.kwatery24h.pl oraz może się pojawić w innych serwisach naszej grupy, np. w serwisie www.nadmorzem.noclegi24h.pl (jeśli obiekt znajduje się nad morzem) lub ich wyszukiwarkach. Ma to na celu promowanie ofert także poza tym serwisem.
Do góry
Dlaczego po uzupełnieniu oferty nie mam 7 dni promocyjnych?
7 dni promocyjnych jest liczonych od momentu rejestracji w serwisie. Oznacza to, że jeśli dodali Państwo ofertę np. 3 dni po aktywacji konta,, wtedy okres promocyjny wynosi już tylko 4 dni.
Do góry
Kontakt:
Adres:
Grupa24h Malinowski Sp. J.
62-510 Konin, ul. Spółdzielców 3/323
Tel. 63 242 12 95
email: biuro(at)noclegi24h.pl